Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שאלה: מה החוק אומר לגבי חלוקה שווה למרות פער בהכנסות ?

הפער בינינו בהכנסות משמעותי, ועדיין מדברים על חלוקה שווה.
אני משתכר פחות ממנה..
האם זה אומר שאשלם פחות או יותר מזונות ?
איך זה עובד באמת מבחינת החוק והפרקטיקה ?

תגיות: פיננסים, משפטים
0 תגובות
הכי ישן
הכי חדש מדורג הכי גבוה
פורום: פיננסים

הרשמה לניוזלטר

התחברות למערכת

אין לך משתמש? כאן נרשמים!