אני מרגישה שאני רוצה להתחיל לחזור לעצמי אבל האמת היא שאני כבר לא בטוחה מי אני בכלל.
מרגישה חלשה, רועדת, תלויה באחרים.
איפה מתחילים לבנות עמוד שדרה מחדש?
איך חוזרים לעמוד על הרגליים רגשית, נפשית, פנימית?
אם מישהי הייתה שם, אשמח לשמוע איך עשיתן את הצעד הראשון.
פרידה ובמיוחד אם היא אחרי קשר של כמה שנים בהחלט מכניסה לתחושה של תזוזת האדמה. כל מה שאת מרגישה זה נורמלי ותסכימי רגע לשהות שם בחמלה לעצמך. זאת טראומה לכל דבר ועניין ומעולה שאת נעזרת באחרים. לוקח זמן להבנות מחדש. הציפיה של לחזור לעצמך היא פתח לעשות לעצמך סדר ולהעלות על הכתב מי זאת העצמך הזאת שאהבת בקשר. לצד זה מי היא האישה שאת רוצה להיות עכשיו. קחי את המצב הרגשי המאתגר שאת שרויה בו ומנפי אותו ליצירת עצמך חדשה. בזמנים כאלה אני תמיד בוחרת לראות את קשת ההזדמנויות שנפתחת משבר הענן. תרגישי טוב ❤️
הייתי שם.
מבינה בדיוק מה את עוברת.
אני הוכחה שהכל אפשרי.
תחשבי שאת כמו רכבת שירדה רגע מהמסילה לצורך השתנות וטרם עלתה על המסילה האחרת.
המצב הביניים הזה של לא פה ולא שם מפחיד ומעורר תחושה של אי ודאות ורצון גדול לצאת מהרגש הזה.
מציעה לך רגע לחת זמן לעצמך לשים וויז פנימי מה בא לך.
להיעזר בטיפול רגשי לשחרר רגשות כואבים, פחדים ותפיסות מחשבתיות שכולאות אותך מליצור שינוי.
בהצלחה