נעים להכיר, שמי גילי בן ארי, מגשרת ועורכת דין.
בעלת קליניקה פרטית לגישור ויישוב סכסוכים בפרדס חנה כרכור.
מנהלת הליכי גישור בחיפה, בתל אביב ובזום. מגשרת ב- 3 מרכזי גישור שונים ברחבי הארץ. בוגרת לימודי תואר ראשון במשפטים (LLB) ומנהל עסקים (BA) ובוגרת תואר שני (בהצטיינות) במנהל עסקים (MBA) וכן בוגרת קורסי גישור בסיסי, גישור משפחתי ופרקטיקום בגישור במוסד הארצי לגישור של לשכת עורכי הדין.
אני מאמינה בדרכי שלום וחושבת שגם ברגעי מחלוקת מורכבים, אם יש נכונות של שני הצדדים להתגמש ולבנות ביחד פתרון, הליך הגישור היא האלטרנטיבה הטובה ביותר.
אני פה כדי לעזור לכם בהליך ולגשר בין הפערים הקיימים בשביל להיפרד בטוב. חשוב לזכור כי בסופו של דבר, ההסכמות אליהן נגיע, הן של שני בני הזוג (במסגרת החוק והפרקטיקה) אותן נארוז להסכם אשר ישמש כמצפן להמשך הדרך החדשה.
אני מאמינה שטובת הילדים היא ערך עליון אך לא פחות חשובה היא טובתכם, בני הזוג שמחליטים על שינוי בתא המשפחתי וצריכים להכניס סדר חדש לחייהם. אמנם הקשר ביניכם ישתנה, יחד עם זאת הגידול המשותף של הילדים יחייב אתכם להמשיך לתקשר ולשתף פעולה עוד הרבה שנים.
הליך הגישור ישמש בסיס חשוב לתקשורת טובה ובריאה גם בהמשך.
מאת:
בשמת רוה פרינץ
מאת:
אדוה ננטל